A FigyeljRám!© termékcsalád az elfoglalt szülők egy tökéletes vizuális kommunikációs eszköze. A termékcsaládot úgy is nevezhetnénk, mint a gyermekgondozás referenciakönyveinek és naplóinak összessége, amely segít egyensúlyba hozni a rohanó időt és a család igényeit.

Az első olyan segédeszköz a szülőknek, amely könnyedén és gyorsan összefoglalja a leglényegesebb információkat kisgyermekünk egy-egy napjáról.

Ezek a termékek azért születtek meg, hogy elvegyék a felesleges stresszt a gyermeknevelésből, segítsék a hatékonyabb információáramlást megteremteni az esetleges pótmama és a szülők között továbbá, - ami a legfontosabb - hogy minél több időt tölthessünk gyermekeinkkel. Ne feledjük, hogy a lejegyzett adatok egy örök és kedves emlékek a szülőknek és a gyermekeknek egyaránt.

A Figyelj Rám!© termékcsalád megálmodója, Kováts Zsuzsanna, aki maga is igyekezett tökéletesen megfelelni és összeegyeztetni a kisgyermekek, munka és a család igényeit. Több mint tíz év marketinges és termékfejlesztési tapasztalattal a háta mögött, már több terméket és projektet indított útnak a divat, a lakáskultúra és az ingatlanfejlesztés területén.

A termékcsalád kezdetleges prototípusát a kislánya születését követően a védőnő kérésére alakította ki. Mivel a dokumentum megszerkesztése túl sok időt vett el, ezért kifejlesztett egy leegyszerűsített változatot, amelyből megszületett a BABAFIGYELŐ©. Majd a munkába visszaállva újabb igények merültek fel, amikor kislánya pótmama gondozásába került. Ekkor született meg az újabb segédeszköz, a GYERMEKFIGYELŐ©. A könyvek másolatát először baráti körben próbálta ki, majd az érdeklődést tapasztalva úgy döntött, hogy kiadja.

A termékcsalád a gyermekorvosok és a védőnők támogatását is elnyerte.

A termékcsalád célja, hogy elvegye a felesleges stresszt a gyermeknevelésből, dokumentálja a legfontosabb információkat újszülött kortól kisgyermek korig, és javítsa a kommunikációt egy pótmama és a szülők között, ha a család a gyermekfelügyelet valamelyik formáját veszik igénybe. A kiadványok használatával a szülőknek több idejük marad gyermekükre - a játékra és a nevetésre. A Figyelj Rám!© termékcsalád ezzel elérte a célját.

Mondhatjuk, hogy a szükség a feltalálás anyja, de a Figyelj Rám!© termékcsalád bebizonyította, hogy a feltalálás az anya szüksége.

<< vissza